ουσιαστικά το παιδί απομονώνεται και δεν υπάρχει αμφίδρομη σχέση με ένα άλλο άτομο.
δεν εξασκείται στην αποτελεσματική επικοινωνία και στην προσαρμογή με τον συνομιλητή του.
οι γρήγοροι ρυθμοί της τηλεόρασης και των παιχνιδιών του υπολογιστή εμποδίζουν το παιδί να αναπτύξει την ικανότητά του να προσπαθήσει με επιμονή σε μια δραστηριότητα / άσκηση παρά την τυχόν αρχική δυσκολία του.
Όταν βλέπει το παιδί τηλεόραση, καλό θα ήταν να βλέπετε και εσείς μαζί του. Πρέπει ωστόσο να παρακολουθεί τηλεόραση για περιορισμένο χρόνο και συγκεκριμένες ταινίες, κατάλληλες για την ηλικία και την συναισθηματική του κατάσταση. Στη συνέχεια, μπορείτε να δημιουργήσετε διαλόγους μαζί με το παιδί για αυτά που είδε, να συζητήσετε για τυχόν απορίες που έχει κ.τ.λ.
Παίξτε μαζί του επιτραπέζια παιχνίδια, γιατί το βοηθούν να μάθει να υπακούει σε κανόνες, να περιμένει τη σειρά του, αλλά και να τη διεκδικεί.
Εξασκήστε την ικανότητά του να ακολουθεί ομαδικές, αλλά και ατομικές οδηγίες.
Καλλιεργήστε την ικανότητά του να ολοκληρώνει την εργασία που αρχίζει.
Δώστε το πρότυπο αποτελεσματικής επικοινωνίας και μάθετέ του να ακούει με προσοχή.