Σημείωση: Αυτός ο ιστότοπος περιλαμβάνει ένα σύστημα προσβασιμότητας. Πατήστε Control-F11 για να προσαρμόσετε τον ιστότοπο στα άτομα με προβλήματα όρασης που χρησιμοποιούν πρόγραμμα ανάγνωσης οθόνης Πατήστε Control-F10 για να ανοίξετε ένα μενού προσβασιμότητας.
Intellectual disability (ID), also known as general learning disability in the United Kingdom and previously as mental retardation (MR), is a neurodevelopmental disorder characterized by significantly impaired intellectual and adaptive functioning.
It is defined by an IQ of less than 70, as well as deficits in two or more adaptive behaviors that affect daily, general living. DSM-V defines intellectual functions as reasoning, problem solving, planning, abstract thinking, judgment, academic learning, and learning from instruction and experience, as well as practical understanding as confirmed by clinical assessment and standardized tests.
Adaptive behavior is defined in terms of conceptual, social, and practical skills involving everyday tasks performed by people.
Μεινετε ενημερωμενοι. Νεα, αποψεις και ενδιαφεροντα αρθρα
Λογοθεραπεία – Εργοθεραπεία: Πως θα καταλάβω τι χρειάζεται ένα παιδί ή ένας ενήλικας;
Χριστούγεννα και Πρωτοχρονιά - μέρες χαράς ή μελαγχολίας;
Πότε να επισκεφτώ έναν ψυχολόγο;
Η επίσκεψη σε έναν ψυχολόγο δεν προϋποθέτει απαραίτητα την ύπαρξη σοβαρής ψυχικής διαταραχής – είναι, πάνω απ’ όλα, μια πράξη φροντίδας του εαυτού μας.
«Μαμά, δεν το τρώω!» Όταν το φαγητό γίνεται «μάχη».
Το παιδί μου δεν κάθεται στο τραπέζι και συχνά αναγκάζομαι να χρησιμοποιήσω κάποιο βίντεο για να του αποσπάσω την προσοχή. Η διαδικασία του γεύματος μοιάζει με κυνηγητό ή μάχη. Τι να κάνω;
Λογοθεραπεία – Εργοθεραπεία: Πως θα καταλάβω τι χρειάζεται ένα παιδί ή ένας ενήλικας;
Χριστούγεννα και Πρωτοχρονιά - μέρες χαράς ή μελαγχολίας;
Πότε να επισκεφτώ έναν ψυχολόγο;
Η επίσκεψη σε έναν ψυχολόγο δεν προϋποθέτει απαραίτητα την ύπαρξη σοβαρής ψυχικής διαταραχής – είναι, πάνω απ’ όλα, μια πράξη φροντίδας του εαυτού μας.
«Μαμά, δεν το τρώω!» Όταν το φαγητό γίνεται «μάχη».
Το παιδί μου δεν κάθεται στο τραπέζι και συχνά αναγκάζομαι να χρησιμοποιήσω κάποιο βίντεο για να του αποσπάσω την προσοχή. Η διαδικασία του γεύματος μοιάζει με κυνηγητό ή μάχη. Τι να κάνω;
Λογοθεραπεία – Εργοθεραπεία: Πως θα καταλάβω τι χρειάζεται ένα παιδί ή ένας ενήλικας;
Χριστούγεννα και Πρωτοχρονιά - μέρες χαράς ή μελαγχολίας;