Τμήμα Αξιολόγησης | Καρόλα Φόλλε Αλέπη - Ψυχολόγος Καλαμάτα
Τμήμα Αξιολόγησης
Στο Κέντρο Ανάπτυξης και Ψυχοθεραπείας Παιδιών και Ενηλίκων λειτουργεί ειδικό τμήμα ψυχομετρικής αξιολόγησης παιδιών προσχολικής και σχολικής ηλικίας, εφήβων και ενηλίκων.
Στο τμήμα αυτό, χρησιμοποιούνται επίσημα ψυχομετρικά εργαλεία, σταθμισμένα σε ελληνικό πληθυσμό, καθώς και ανεπίσημα τεστ αξιολόγησης, που δημιουργήθηκαν μέσα από την πολυετή εμπειρία έμπειρων ψυχολόγων και καταξιωμένων παιδαγωγών και λογοθεραπευτών.
Η ψυχομετρική εκτίμηση μπορεί να γίνει με τους εξής στόχους:
Εκτίμηση με ψυχομετρικά εργαλεία, ανάλογα με τις ανάγκες κάθε περίπτωσης και στη συνέχεια γραπτή αναφορά των αποτελεσμάτων της εκτίμησης, με στόχο τη χρήση της από τον ενδιαφερόμενο για οποιαδήποτε λόγο.
Εκτίμηση με ψυχομετρικά εργαλεία και στη συνέχεια ενημέρωση των ενδιαφερομένων για τα αποτελέσματα, καθώς και πρόταση θεραπευτικού πλάνου με στοχοθεσία βασισμένη στα αποτελέσματα της αξιολόγησης.
Σε αυτήν την ενότητα παρουσιάζεται μια επιλογή ψυχομετρικών εργαλείων με αξιοπιστία και εγκυρότητα, μεταφρασμένα και προσαρμοσμένα στα ελληνικά και σταθμισμένα στον ελληνικό πληθυσμό. Η διαχείριση των δεδομένων και των πληροφοριών είναι απόρρητη και λειτουργεί με την άδεια της Αρχής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων.
Μεινετε ενημερωμενοι. Νεα, αποψεις και ενδιαφεροντα αρθρα
«Μαμά, δεν το τρώω!» Όταν το φαγητό γίνεται «μάχη».
Το παιδί μου δεν κάθεται στο τραπέζι και συχνά αναγκάζομαι να χρησιμοποιήσω κάποιο βίντεο για να του αποσπάσω την προσοχή. Η διαδικασία του γεύματος μοιάζει με κυνηγητό ή μάχη. Τι να κάνω;
Λογοθεραπεία – Εργοθεραπεία: Πως θα καταλάβω τι χρειάζεται ένα παιδί ή ένας ενήλικας;
«Από μπαλέτο στο σκάκι… και μετά προπόνηση!» Πόσες εξωσχολικές δραστηριότητες είναι… πολλές;
Στις ελληνικές οικογένειες, είναι συχνό φαινόμενο τα παιδιά να έχουν περισσότερες εξωσχολικές δραστηριότητες κι από έναν ενήλικα επαγγελματία: αγγλικά, μουσική, αθλήματα, ρομποτική, σκάκι, ζωγραφική… και ο κατάλογος δεν έχει τέλος.
Πότε να επισκεφτώ έναν ψυχολόγο;
Η επίσκεψη σε έναν ψυχολόγο δεν προϋποθέτει απαραίτητα την ύπαρξη σοβαρής ψυχικής διαταραχής – είναι, πάνω απ’ όλα, μια πράξη φροντίδας του εαυτού μας.
«Μαμά, δεν το τρώω!» Όταν το φαγητό γίνεται «μάχη».
Το παιδί μου δεν κάθεται στο τραπέζι και συχνά αναγκάζομαι να χρησιμοποιήσω κάποιο βίντεο για να του αποσπάσω την προσοχή. Η διαδικασία του γεύματος μοιάζει με κυνηγητό ή μάχη. Τι να κάνω;
Λογοθεραπεία – Εργοθεραπεία: Πως θα καταλάβω τι χρειάζεται ένα παιδί ή ένας ενήλικας;
«Από μπαλέτο στο σκάκι… και μετά προπόνηση!» Πόσες εξωσχολικές δραστηριότητες είναι… πολλές;
Στις ελληνικές οικογένειες, είναι συχνό φαινόμενο τα παιδιά να έχουν περισσότερες εξωσχολικές δραστηριότητες κι από έναν ενήλικα επαγγελματία: αγγλικά, μουσική, αθλήματα, ρομποτική, σκάκι, ζωγραφική… και ο κατάλογος δεν έχει τέλος.
Πότε να επισκεφτώ έναν ψυχολόγο;
Η επίσκεψη σε έναν ψυχολόγο δεν προϋποθέτει απαραίτητα τη ν ύπαρξη σοβαρής ψυχικής διαταραχής – είναι, πάνω απ’ όλα, μια πράξη φροντίδας του εαυτού μας.
«Μαμά, δεν το τρώω!» Όταν το φαγητό γίνεται «μάχη».
Το παιδί μου δεν κάθεται στο τραπέζι και συχνά αναγκάζομαι να χρησιμοποιήσω κάποιο βίντεο για να του αποσπάσω την προσοχή. Η διαδικασία του γεύματος μοιάζει με κυνηγητό ή μάχη. Τι να κάνω;
Λογοθεραπεία – Εργοθεραπεία: Πως θα καταλάβω τι χρειάζεται ένα παιδί ή ένας ενήλικας;