Το πρόγραμμα πραγματοποιείται δύο φορές την εβδομάδα και ολοκληρώνεται με την έναρξη της σχολικής χρονιάς.
Ηλικία:
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε παιδιά νηπιακής ηλικίας που τον ερχόμενο Σεπτέμβριο πρόκειται να φοιτήσουν στην Α’ τάξη του δημοτικού. Μπορούν να συμμετάσχουν παιδιά που είτε παρακολουθούν θεραπευτικό πρόγραμμα παρέμβασης στο κέντρο μας είτε όχι και θέλουν να προετοιμαστούν για το νέο σχολικό περιβάλλον του δημοτικού.
Δομή προγράμματος:
Μετά από ατομική αξιολόγηση με αναγνωρισμένα αξιόπιστα αξιολογητικά εργαλεία (ΛΟΓΟΜΕΤΡΟ, ΑΘΗΝΑ Τεστ, Α -Τεστ κ.α.) οι γονείς ενημερώνονται για τα δυνατά και αδύναμα σημεία του παιδιού τους και στη συνέχεια σχεδιάζεται ένα εξατομικευμένο πρόγραμμα σχολικής ετοιμότητας με αναγνωρισμένες μεθόδους (Μέθοδος Κολοβού κ.α.), το οποίο περιλαμβάνει τόσο ατομικές συνεδρίες όσο και ομαδικά μαθήματα (προσομοίωση τάξης) για την όσο γίνεται καλύτερη προετοιμασία του παιδιού.
Λήξη προγράμματος:
Όταν έχει ολοκληρωθεί το πρόγραμμα, οι γονείς ενημερώνονται αναλυτικά για την πορεία του παιδιού τους και θα συμβουλευτούν με επιπλέον προτάσεις από εμάς για το πως μπορούν να βοηθήσουν και εκείνοι στις όποιες δυσκολίες απομένουν.
blog
Μεινετε ενημερωμενοι. Νεα, αποψεις και ενδιαφεροντα αρθρα
«Μαμά, δεν το τρώω!» Όταν το φαγητό γίνεται «μάχη».
Το παιδί μου δεν κάθεται στο τραπέζι και συχνά αναγκάζομαι να χρησιμοποιήσω κάποιο βίντεο για να του αποσπάσω την προσοχή. Η διαδικασία του γεύματος μοιάζει με κυνηγητό ή μάχη. Τι να κάνω;
Λογοθεραπεία – Εργοθεραπεία: Πως θα καταλάβω τι χρειάζεται ένα παιδί ή ένας ενήλικας;
«Από μπαλέτο στο σκάκι… και μετά προπόνηση!» Πόσες εξωσχολικές δραστηριότητες είναι… πολλές;
Στις ελληνικές οικογένειες, είναι συχνό φαινόμενο τα παιδιά να έχουν περισσότερες εξωσχολικές δραστηριότητες κι από έναν ενήλικα επαγγελματία: αγγλικά, μουσική, αθλήματα, ρομποτική, σκάκι, ζωγραφική… και ο κατάλογος δεν έχει τέλος.
Πότε να επισκεφτώ έναν ψυχολόγο;
Η επίσκεψη σε έναν ψυχολόγο δεν προϋποθέτει απαραίτητα την ύπαρξη σοβαρής ψυχικής διαταραχής – είναι, πάνω απ’ όλα, μια πράξη φροντίδας του εαυτού μας.
«Μαμά, δεν το τρώω!» Όταν το φαγητό γίνεται «μάχη».
Το παιδί μου δεν κάθεται στο τραπέζι και συχνά αναγκάζομαι να χρησιμοποιήσω κάποιο βίντεο για να του αποσπάσω την προσοχή. Η διαδικασία του γεύματος μοιάζει με κυνηγητό ή μάχη. Τι να κάνω;
Λογοθεραπεία – Εργοθεραπεία: Πως θα καταλάβω τι χρειάζεται ένα παιδί ή ένας ενήλικας;
«Από μπαλέτο στο σκάκι… και μετά προπόνηση!» Πόσες εξωσχολικές δραστηριότητες είναι… πολλές;
Στις ελληνικές οικογένειες, είναι συχνό φαινόμενο τα παιδιά να έχουν περισσότερες εξωσχολικές δραστηριότητες κι από έναν ενήλικα επαγγελματία: αγγλικά, μουσική, αθλήματα, ρομποτική, σκάκι, ζωγραφική… και ο κατάλογος δεν έχει τέλος.
Πότε να επισκεφτώ έναν ψυχολόγο;
Η επίσκεψη σε έναν ψυχολόγο δεν προϋποθέτει απαραίτητα την ύπαρξη σοβαρής ψυχικής διαταραχής – είναι, πάνω απ’ όλα, μια πράξη φροντίδας του εαυτού μας.
«Μαμά, δεν το τρώω!» Όταν το φαγητό γίνεται «μάχη».
Το παιδί μου δεν κάθεται στο τραπέζι και συχνά αναγκάζομαι να χρησιμοποιήσω κάποιο βίντεο για να του αποσπάσω την προσοχή. Η διαδικασία του γεύματος μοιάζει με κυνηγητό ή μάχη. Τι να κάνω;
Λογοθεραπεία – Εργοθεραπεία: Πως θα καταλάβω τι χρειάζεται ένα παιδί ή ένας ενήλικας;